2012. május 22., kedd

csipke hegyek,mennyit tegyek....? :-))

            Szia mindenkinek!!!!

Ma nagyon rövid leszek hozzátok,mert még dolgoznom kell egy kicsit.Párnahuzatokat és lámpaernyő huzatot varrunk Ágikámmal.Közben gyártom(újra hasznosítom a konzerv dobozokat ceruzatartóvá.:-)Meg ami még az eszembe jut.:-)
Nade!!Amit ma szeretnék nektek mutatni,az azért érdekes,((mert nem tanultam varrni))mert még soha a büdös életben nem varrtam olyat,a lépéseket is jó előre nagy gonddal terveztem meg.Néha ugyan vissza kellett bontani ,de a végére csak sikerült!!!!
Nézzétek meg,kommentáljátok,és bizony nem bánnám ha őszintén leírnátok a véleményeteket,mert néha már teljesen belebonyolódok ezekbe a csipkékbe,és azt vettem magamon észre,hogy néha már már  a giccs határát súrolom.Szóval szerintetek még elfogadható ez így ahogy varrok,vagy fogjam magam vissza egy kicsit?Ne feledjétek shabby chic-ről beszélünk!!!!!!:-))))
Na ,és akkor ma mutatom a mai  termést!!
 8-9 féle csipkéből állítottam össze





a belseje egyterű,..ott még nem tartok,hogy belső zsebet is varrjak :-)
 Szóval,ez a kis csipke szatyortáska volt a mai bíbelődésem tárgya....és most megyek ,mert vár a varrógép,még nagyon sokat kell tanulnom!

    sziasztok!!Legközelebb az ékszertartóimat fogom Nektek megmutatni,rendben?? :-))

  (ja,és tudjátok....."furcsa ez az élet"):-)))))

1 megjegyzés:

  1. Én nem vagyok nagy csipkés,de ez fantasztikus!
    Jah,és táska-mániás is vagyok,nemcsak Angyalka gyűjtő ;)

    Kriszta:)

    VálaszTörlés