2012. április 5., csütörtök

Büszkén vállalom a koromat...:-)


Tudjátok furcsa ez az élet.....
Nemrég még olyan egyszerű volt az élet,fiatalság bolondság,mondják.S valóban!Mennyi bolondságot csinálunk fiatalon,és nem is hisszük,hogy egyszer majd ,hogy fogjuk bánni a dolgokat.Ne,ne "olyan" dolgokra gondoljatok!:-)
Egész egyszerűen ,(s itt most magamról beszélek),az értékek megóvásáról a hagyományokról,szószerint nagyanyáink csipkéiről van szó.
Mióta "öregszem":-(,egyre fontosabb számomra,hogy megvédjem a tárgyakat magam körül,illetve ha módomban áll,felújítsam és,vagy újra hasznosítsam őket.Nagy divat lett ez mostanában,és én ennek nagyon örülök.Egy dolog aggaszt ezzel kapcsolatban,hogy,és sajnos ez tapasztalat,nagyon sokan irigykednek a másikra,s nemhogy örülnének a másik sikerének,gátolják abban,megjegyzésekkel,hovatovább még tetteikkel is.Nna ez,nem az én világom.De erről ennyi elég is,ez csak egy kis kitérő volt,térjek már vissza a korra.Koromra.:-)
Apukám,aki mindíg is egy gyüjtögetős ember volt,számtalanszor véste a fejembe,mennyire fontos az érték,a ránk hagyott múlt.Ma már szégyenlem,de akkor kinevettem.A nagyitól örökölt házból röhögve és cikizve dobáltam ki az otthagyott bútorokat,porcelánokat.Ma ezeket súlyos pénzekért veszem,ha tehetem.(pedig mennyivel szívmelengetőbb lenne a sajátot őrizni). Egyetlen megmentett teás kanna maradt a mamámtól,amire ma,mint a két szemere úgy vigyázok.
S hogy tényleg mennyire furcsa ez az élet.....Mióta elkezdtem gyűjteni kincseimet,egyre többre bukkanok.Szinte nyílnak ki előttem az ajtók.Legutóbb például kedvenc anyósom,(tényleg:-),mert nagyon szeretem)lepett meg régi fotókkal,s ha hiszitek ha nem,a gyerekeim nagy..,déd...ük..szép..és azt hiszem óanyja van a képeken.Öt generáció és  láthatom őket!!Én még a nagypapáimat se ismertem.Na ezek azok a dolgok ,amik mostanság széppé varázsolják a napjaimat.
Ebből eredően ,elkezdtem kutakodni a régi holmik után,(én is),és a Keresztmama fészerében megannyi kincsre bukkantam.Ezeket megtisztítom és ha kell felújítom őket.Sosem tanultam sem festeni sem csiszolni,de mégis valahogy sikerülnek a dolgok.:-)
Nagyon sok szép öreg cuccot kaptam már,hiszen a környezetemben már mindenki nekem gyűjt.S tudjátok az elején flótásnak tűntem a szemükben,ma már tudom,hogy eszükben sincs rajtam nevetni.
Szép lassan szeretném bemutatni Nektek az én kis kincseimet.Továbbá írok nektek egy pár olyan emberről a környezetemből akik számomra vagy nagyon jó fejek,vagy valami csodásat alkottak,vagy mindkettő egyben.Mivel linket még nem tudok betenni,.....  Béka Béla környezettudatos klub, vagyis mégis!!!!!!!!!HURRÁ!!!Sikerült!!!Ne kérdezd hogy csináltam):-)) Szóval Ő,nagybetűvel!!!.....ááá inkább nem mondok semmit,de érdemes megkeresnetek ,mert egy fantasztikus pasi!!!Újrahasznosít ,olyan medencét alkot hulladékból,hogy ihaj,szegény gyerekekkel foglalkozik,...és még sorolhatnám.Ő Mészáros Zoltán.Szeretettel ajánlom Nektek.
 No,azt hiszem mára ennyi elég is lesz belőlem.:-)

ui.:Sajnos a shabby chic-es ülőpárnám nem lett kész ,mert elaludtam a dolgot!!!Amint kész lesz mutatom.
Viszont arra szeretnélek benneteket kérni,ha van köztetek is shabby fan,írjon nekem,mert sajna senkit nem ismerek aki rajong érte!!!!Jó lenne eszmét cserélni Vele.


                 Üdv néktek,sziasztok         Tünde  :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése