2012. április 4., szerda

       Ágikám,az én kincsem.....


Tudjátok, furcsa ez az élet..... Miután nemrég bemutattam Nektek az egyik "Korond szerelmese" barátnőmet,most muszáj vagyok a másikat is bemutatnom!
Friss barátságok ezek,de az igazi,úgyis az elején megmutatja magát!:-)
Ágikára is véletlenül bukkantam,évekig a környezetemben élt,csak nem tudtam róla semmit.Na de most!!!Mióta rátaláltam szívom a vérét,jó értelemben.:-)
Ágika varrónő!!!De milyen!Bármit bármikor összedob nekem,nincs lehetetlen a számára ,s bár én is tudok varrni alapszinten,hozzáképest kismiska vagyok.Mióta szerelembe estem a chabby chic-kel,minden álmom valóra váltja!Csipke özön,selyemszalagok tömkelege rongyos -rongy hegyén hátán,és Ágikám MEGVARRJA nekem!!!!Mindegy mit találok ki,csak mikor félrehajtott fejjel,fancsali képpel néz rám,tudom,hogy na,ez már neki is sok.:-)
Ma is itt volt nálam,.... reggel,délutánig maradt és közben csak alkottunk alkottunk és alkottunk.
 Pár munkáját megmutatom nektek is,ha kedvet kaptok bármire,megtetszik,csak szóljatok,ígérem tetsző áron megkaphatjátok Ti is!!
Holnap ismét jelentkezem,és megmutatom nektek a dédi,(általam) fehérre antikolt székét,a rávaló shabby chic-kes párnájával.




   csók drágáim! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése