2012. április 17., kedd

Orsi haja

     Orsi haja

     Hogy én most itt írok nektek lehet a sors,lehet véletlen,lehet tudatos,....de tudjátok furcsa ez az élet!!:-)
Azon gondolkodom, hogyan,s mikor keveredtem én erre az útra?Nem tudom behatárolni,de azt érzem, régóta párhuzamosan fut mellettem,s csak most sikerült rákanyarodnom.Segített ebben a két gyermekem megszületése,s hogy (mivel vissza adtam az üzletem bérleti jogát)nem volt hol tovább fodrászkodnom.Itthon még vállalok barátnőket ,s olyan régi vendégeimet akik úgy ragaszkodnak hozzám,mint baba a cumijához.:-)
 Némelyik (jóértelemben) hisztirohamot kap ha sokáig nem jut el hozzám.Nem tudja kibeszélni magából a férjét a gyerekeit ,az anyósát,s akkor jön a dili.Merthogy nálam lehet ám!!Jókat dumálni,isteni a kávé,és bizony érdekel a sorsuk ezeknek az embereknek.Tizenéve ismerem mindegyiket (,http://www.juditkrea.blogspot.com/ )szinte hazajönnek,de szívesen fogadunk be idegen légiósokat is,mint például korondkincse,  hu-hu.facebook.com/amimatiz, aki már nem is idegen.Sőt!!!:-)
 Szóval arra gondoltam,hogy most ,mint munkámat nem lakber cuccot hozok Nektek,hanem frizurát.S mivel a kreatív  kategóriába tartozik mindkettő,,remélem ezt az írásomat is szeretni fogjátok.
Aztán döntsétek el,fodrásznak is elmegyek-e,merthogy a többi munkáimhoz nagyon sok szép hozzászólást kaptam Tőletek .Nagyon szeretem csinálni mindkettőt,mert valahogy olyan jó az az érzés amikor egy semmiből, egy rongyosból, egy elhasznált valamiből megint szépet ,újat s  illatosat varázsolsz.
  Ezért nem is tudok különbséget tenni a két fajta "munka""között,mert ők mind,mind,...a szék felújítása,egy füzet készítése,egy párna vagy függöny varrása és a hajvágás is ...mind az én gyerekem.
  Orsi aki a képen van is ezer éves barátnőm,jó nagy szája van és istenien tudjuk szídni a pasikat.Jókat röhögünk a saját hülyeségeinken,és együtt sírunk ha beteg valamelyik gyerekünk.
No,neki van az a tipusú haja,amit fodrász álmodhat magának.Remekül lehet vágni formázni és a színeket is nagyon veszi.
Figyeljétek meg ha hasonló a fejformátok és az arcformátok,ez a haj jól fog állni Nektek is.Egyetlen titka van....nagyon precízen kell vágni.

  Na és akkor a képek.....




  Ha tetszik ,örülök,természetesen nem ezt az egyfajta frizurát szoktam vágni.:-DD Ha kérdésetek lenne esetleg ilyen témában is,írjatok nyugodtan ,sőt tovább megyek,ha szeretnétek egy jó frizurát,azzal is bátran keressetek meg!!!     

                              Sziasztok! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése