2012. április 26., csütörtök

egy betegség mellékterméke....:-))

         Pusszantok mindenkit!!!!....vagy inkább mégse...tegnap este infulenziába estem magammal,és most borzasztóan szenvedek.:-( Már éreztem,hogy kezdek fáradni,szinte mindennapos volt a fejfájásom,és a sors vagy a fentiek mindíg elintézik,hogy pihenjek egy kicsit!!"Furcsa ez az élet.....he??":-))))))
 Na,de azért bármilyen göthös vagyok is ,nem telhet el nap úgy,hogy ne alkossak valamit.
Ma ,egy nagyméretű (belefér egy üveg bor is),antik cspkés fadobozt hoztam nektek.Elég erősen rákattantam a tortapapír csipkére és mondhatom,nagyon tetszik a végeredmény.
Egy natúr fadobozt vágott hozzám kedvenc sógórnőm,mondván,hogy majd megcsinálom neki egyszer.Ma lett a napja,hogy megdolgoztam,és esküszöm nektek,hogy próbálok mást is csinálni,de annyira tetszik és úgy élvezem az antikolást,hogy egyszerűen mindíg az lesz a végeredmény.
A shabby chicről nem is beszélve!!!A jó az egészben,hogy sosem lesz két egyforma darab,szóval van még a tarsolyomban.Ha nagyon unjátok,kérlek benneteket szóljatok!:-)
  Fedobom a képeket ,nézzétek meg,én meghaltam tőle....meg az infuleziától!!!:-DDDD





Jobbulást nekem!!:-))Sziasztok!!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése