2012. április 19., csütörtök

shabby székszoknya sk.

   Ma nem aludtam el........jééé,de furcsa ez az élet.......(.a székszoknyát!!! )  Sziasztok!
Ígértem nektek ha kész lesz,megmutatom az én készítette (na ez így nem igaz,csak részben)shabbys székszoknyámat,ami három darab is lett.
Nem tudom Ti hogy vagytok vele,de jön a katt,és akkor azonnal és minél többet belőle.
Most az étkező székeimre,  no meg az összes többire varrok (runk) székszoknyákat.Húú,nagyon régóta lesem már a külföldi képeken,hogy szinte minden chabbys lakásban van ilyen.Nekem is lesz,mondtam,csak nem tudtam hogyan.Olyat még nem varrtam,az anyag az összes székre marha sokba kerül,és ahhoz most,tudjátok....nincs ""kedvem"".:-).Aztán ,mivel a fehér meg a csipke a mindenem(mi más is lehetne egy chabby chic-kes fannak),gondoltam sima lepedő anyag is jó lesz,a aztán mentem sétálni a turkálóba a gyerekkel,:-))és nocsak nocsak....mit is találok??Igen,nyerés!! 3 db hófehér vastag szinte vadonatúj lepedőt,ráadásul még márkás is.össz vissz 2000 ft-ért!!!!A varrónők boltjában vettem csipkét,s hiszitek ,nem,a legolcsóbb illett nekem az aljára!!!!!Mi ez ha nem szerencse??(vagy tudják az égiek is amit én:-))
No,nem volt más hátra hívtam Ágikámat az én kincsemet!!!!Tudjátok ,Ágika varrónő.Ő segít nekem tanulni,mutatja a technikákat fortélyokat.
  Pikk-pakk összedobta az általam megálmodott cuccot.De szeretem azt a nőt!!:-))
Nézzétek csak,szerintetek???Bár semmi különös,de nekem mégis cudarjó.Hogy a fenébe kell megfordítani ezt a képet??:-)))Bocsi,nézzétek meg most így,utánajárok és megfordítom.









 Aztán volt még egy kis szürke lepedő maradékom is a szakadtból.Abból gyorsan egy édes kis rózsaszín -szürke szoknyát dobtunk össze.Ilyet,nézd csak!! Ott fent,mert oda sikerült a kép!!:-)))))A kisvirágos anyag is darab volt.
Szóval ezek lettek az én szerelmeim ma,de holnap már biztos másért fogok rajongani.
Majd azt is megosztom veletek,jó??
Na és az utolsót még eldicsekedem,azt csakis egyes egyedül varrtam!!!(csak úgy ,nem tanultam varrni,ahhoz képest!!:-)) Meg képet fordítani se tudok:-)))

Na mára ennyi lettem volna,huhúúú,már ez is sok ,igaz?

(ha valaki szakemberke olvassa ezt az írásomat,kérem szóljon már hozzá,mi a véleménye a munkámról???)köszi  :-)

2 megjegyzés:

  1. Jó lett a blogcicoma, Tündi:) Ez a betűtípus! szuper! Látod érdemes beleásnod magad dologba.
    Székek: hát ez tényleg gyors volt, szépek lettek!
    A képeket nem tudom hogyan fordíthatod meg, nekem a gépemen van egy olyan képnézegető program, Xnwiew a neve, abban van egy nyilacska, amivel megfordítom, és úgy teszem a blogba. Ez a program telepítve van alapból nálam.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Tetszik a blogod! :) Lehet, hogy már segített valaki, de ha nem akkor remélem én segítek a képforgatással kapcsolatban.
    -jobb gomb képre - villámnézet - legalul a kicsinyítő gomb után találsz két amolyan háromszög félét, azzal jobbra vagy balra tudod fordítani(bármikor vissza is fordíthatod, nem árt a képnek:))
    Remélem segítettem!
    üdv: Ildikó

    VálaszTörlés